söndag 11 november 2012

Söndagsfoto–hopp

HOPP – hur skulle jag kunna illustrera HOPP ?? Eftersom det regnar ute bestämde jag mig för att trotsa vädret och ta ett foto på vattendropparna som HOPPAR i baljan på baksidan ute idag. Men fastän jag stod där länge och knäppte bild efter bild så blev det här det bästa jag kan visa upp, inte stort

HOPP

för mig som fotograf.. men jag har bestämt mig för att utmana kameran den här vintern och slänger in mitt bidrag lika väl, kanske är det HOPP en dag om att jag får det till..

Suss o Kai arrangerar söndagsfoto, flera bidrag kan man se

HÄR.

9 kommentarer:

Suss o Kai sa...

Tänk att en liten droppe kan sätta igång så många ringar :) vilken härlig bild och bra tolkning :) Kram Suss

Mimmi sa...

Vilken fin bild! Din färslimpa med parmaskinka och ost ser underbar ut.
Kram

Meta sa...

Vilken fin profilbild. Köttfärslimpan måste man ju smaka. Ha en god kväll.
Kram mamma

Monica sa...

Vattendroppar som hoppar är ju inte det enklaste att fånga på bild :) Bilden blev ju super bra ändå :)
Tjingeling

sylvi sa...

Fin tolkning och bild av hopp.
Utan vatten inget hopp.

Rosor och Pioner sa...

Vilken härlig tolkning av " hopp ".

Unknown sa...

Jätte fin bild :) som redan sagt tidigare, tänk att en liten droppe kan bilda så många ringar :)

AnnA sa...

Nog såg jag ett dropp i allafall...
En skön vecka till dig!
hälsn
AnnA

Bekka sa...

Verkligen en fin bild :)