onsdag 29 maj 2013

Ännu en regning kväll..

Inte att det bara regnar, det var ju f ex fint igår. Men idag när jag skulle på båttur på Drammenselva regnade det ju förståss. Men solen sken lika väl när jag kom hem, får inte hjälpas att det är rotigt..

Borta var alla proppar, nu är det nytt och modernt i elskåpet. Jippie! Äntligen kan kanske jag också få tillbaka strömmen om proppen går. Jag som inte törs byta dom.. Nu går ju inte proppar längre…jag behöver bara dra spaken upp, supert!

Visst blir man glad av sånt, nu är det bara att städa efter jobben, i morgon.. och få satt upp nya lister runt skåpet. Undrar om det samtidigt kommer ny färg på väggarna?

1 kommentar:

Snäckskalsdalen. sa...

Jag kan inget om el och sånt, än mindre förstår jag att man bara flyttar den lilla spaken om det hänt nåt - det är helt fantastiskt! SKönt.
Agneta kram