måndag 19 augusti 2013

Tillbaka vid rocken igen

Avocadofärgad ull… till en kofta?

Jo, nu blir kvällarna mörkare, lite trist och lite skönt. Sista veckan hade jag semester och det har varit lite si och så med trädgården. Inne har jag hunnit spinna lite igen. Onekligen är det skönt, både för mig och handleden som inte får skrapat lika många timmar, att dagen blir lite kortare. Det är ju skönt att sätta sig lite i soffhörnet också innan läggdags. Men nog skulle jag vilja ha några veckor med varma, ljusa kvällar till, tror jag, kanske…

2 kommentarer:

Emilia sa...

Härliga härvor - passar nog bra till en kofta!

Anki sa...

Mjuka, fina färger... blir säkert helt underbart i en kofta.
Tänkte på dig när jag såg sammetsfotad pluggskivling vid en stubbe häromdagen :)
Om jag hittar bra färgsvampar, så torkar jag och skickar till dig vartefter :)
Kram