fredag 29 november 2013

Tjo ho–ny ytterdörr!

Jepp, äntligen, en ny ytterdörr. Borta är den gamla teakdörren och den krackelerade fönsterrutan på sidan. Härligt! (om man inte hänger sig upp i dom små detaljerna som att jag blir tvungen att spackla och måla lite runt dörröppningen igen i vår..)

Ha,ha, fastän jag har haft kamera med mig så mycket ute i sommar så har jag visst hela tiden passat på att jag inte tagit några bilder där man ser dörren. Så illa har jag tyckt det varit. Dörren är till höger om fotot och just den här vinkeln har jag många bilder från, men dörren, nix..

Och inte har jag så många bilder från farstun heller, detta blir nog det enda jag har. Här inne behövs det en rejäl insats bara orken slänger sig över mig.. Familjen mobbar mig lite, vad är det för fel på grön bröstpanel säger nu jag? Men färgen ska jag vara enig i blev lite fel nu..

1 kommentar:

Meta sa...

god afton!
Vilken snygg dörr. Det är verkligen dekorativ med dessa små rutor. TOPPEN!!!!!!!!!!!
Kram mamma