torsdag 6 mars 2014

Koftan

Så var den färdig och fotad, trådarna är fästade men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha för knapp, eller om jag ska ha en knapp.. Fickor har jag i varje fall bestämt mig för att det inte blir..

Varm och tjock blev den och den är skön att ta runt sig. Framför allt är jag nöjd med att jag klarade minska så pass mycket av mitt garnlager, så gott som alla små härvor som jag spunnit för några år sen gick åt. Nu kan jag få börja på nästa, då blir det nog spelull igen..

Men hon är trött och det syns, långa dagar sätter sina spår, men herre gud, kan du aldrig bli färdig med kameran?

7 kommentarer:

Emilia sa...

Jättefin!

Unknown sa...

Farger som jeg liker. God og varm jakke

elle-melle sa...

Så fin den ble!

Kanskje du bare kunne bruke en nål i stedet for knapp?

Bodil sa...

Så flott, og så nydelege fargar :) God helg.

Meta sa...

snygg Mia
Kram mamma

Lisa sa...

Vad fin du är! Och koftan blev fantastisk! En perfekt kombo med andra ord!
Jag gillar verkligen färgerna. Att koftan är varm tvivlar jag inte på och färgerna är så fina. Jag är så impad av dig!

Kram, Lisa

Ann-Sofie sa...

Den gillar jag verkligen. Färgerna och längden och kanten i synnerhet - fiiiin!