onsdag 8 april 2009

Noen av mine tidligere “skapelser”

I september i fjol meldte jeg meg på en malerkurs hos georgi. Regner kallt med at jeg har drevet han til vanvidd med alle mine forsøk til noe som skal kunne kalles kunst….

Jeg hadde i utgangspunkt veldig liten erfarenhet med oljemaling og skal ikke akkurat påstå at jeg har kommet så mye lenger nå. Men skam den som gir seg, nå 7 måneder etter oppstart så går det litt bedre. Hvis han holder ut med meg i 10 år til så vet jeg kanskje i det minste hvor på paletten jeg skal få plassert hvilken farve.

Noen av mine første tappre forøk;

grodor “grodor”

handen “handen”gamla fåglar “gamla fåglar”

2 kommentarer:

Ullsmeden sa...

Så nydelige bilder du maler! Også har du malt så kort tid, det ser lovende ut for en kunstnerkarriere.

Pixi sa...

GUUUD ;vad duktig du e kvinna,jag kan oxå lite allt möjligt men inte alls på din nivå!!Jisses vad vackra tavlor,vad målar du i? E det olja? WOW...Älskade grodtavlan,ser ut som Disneys!! =)