tisdag 13 november 2012

Ordning och reda

Papplådor, KASSETT, från Ikea, och jag köpte många i lördags. Nu har jag satt ihop alla och fyllt dom upp med garn, alla möjliga olika sorters garn som ligger på lager. Hade jag tillräckligt många? Nej då, långt därifrån, ullen som jag också trodde jag skulle få plats med står fortfarande under skrivbordet. Men jag hittade många saxar, stickor, virkkrokar och stoppnålar när jag sorterade. Nu får jag åka en tur till efter flera lådor. Men en sak har jag lovat mig själv – inte köp mer garn!!! Inga nya nystan in i huset innan detta lager är tomt, och inte förrän all ull är spunnen och uppbrukt heller för den delen...

… hoppas att jag i varje fall inte bryter löftet på denna sida av nytt år..

3 kommentarer:

Hilde sa...

Haha, det viser seg ofte at man faktisk ikke kan få for mye garn...

Stilige esker, nå blir det nok orden på ull og garn hos deg :)

Guri sa...

Godt å se at det er flere som har så de klarer seg med både garn og ull! Kasser får man aldri nok av!
Ha en fin dag!

Ann-Sofie sa...

Bra löfte! Har själv försökt, men det är svåååårt!