måndag 14 november 2011

Efter midnatt …

..ja, det börjar bli mig. Nu efter sjätte semesterdagen så blir det visst senare och senare i säng och jag sover längre ut på dagen, härligt! för jag tycker egentligen inte om tidiga morgnar eller väckarklockor. Men det är ju inte länge kvar till jobbet åter kallar på mig så jag får väl snart vända på dygnet igen..

Vända ja, det är kul med denna flerfärgspatenten, den ser så olika ut beroende på hur man vänder den..

Dessutom ser det ut som ännu flera färger än det faktiskt är, i varje fall på lite avstånd (ca 1,66 cm ;) jag såg det inte så bra när jag satt med stickningen framför mig.

Att det här ska bli en poncho gissar man inte så lätt men det ska det. Halva är färdig nu så då får jag väl lägga upp nya maskor igen. Helt nöjd så långt? Hm, kanske inte helt, men..

4 kommentarer:

Guri sa...

Spennende! Gleder meg til å de ponchoen ferdig!
Klem :)

Mia stickar sa...

Spännande flerfärspatent, den vxlar verkligen i färg! Ska bli kul att se klar!

Mimmi Hek sa...

Klart du ska vara nöjd. Ser fram emot det färdiga resultatet.
Kram

Hilde sa...

Fin fargekombinasjon, og stilig hvordan fargene kommer frem på avstand.

Gleder meg til å se ponchoen ferdig :)